آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

تنظیمات دوربین مایا

 دوربین مایا   همان دوربین واقعیست  


 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حمیدرضاروستا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:33 http://www.farspaper.com

سلام جناب اقای منشی زاده عزیز
من هرجا بشم افتخار میکنم از اینکه شما استادم بودید وشما را به عنوان برادر بزرگترم بسیار دوست دارم
امیدوارم سایه شما همیشه روی سر من باشه وبهتون افتخار میکنم

سلام دوست خوب و عزیزم جناب آقای روستا

شما استادید . ما همگروهیم . من هم به داشتن دوستانی چون شما افتخار میکنم . امیدوارم همیشه با هم باشیم

دانا دانشجو پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 13:16

سلام.آموزشگاهی برای آموزش انیمیشن ندارید؟

درود و سلام . خیر متاسفانه . یکی چند مکان دولتی هست که برای هنرجویان آزاد امکانش نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد