آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

Learning Animation

 بارها و بارها میپرسند و باز هم میپرسند و باید برایشان بگویم یا  بنویسم در گوشه ای  از کاغذ  که بعدا  گم ، فراموش یا پاک خواهد شد

تمام پاسخهای ممکن برای  پرسشهای عاشقان سینه چاک اینجاست  .

1.  دوستانی که از اوضاع کار و بار انیمیشن میپرسند .     

پاسخ :  خراب 

2. در پاسخ به پرسش ( من عاشق انیمیشن هستم از کجا شوع کنم ؟

پاسخ :  شما عاشق نیستید وگرنه تا به حال شروع کرده بودید.   این رو بی تعارف و با تمام وجود گفتم

 3.   کتاب ؟؟؟.  

پاسخ :  کتاب که بسیار است . در چه زمینه ای ؟  یک کتاب که  گنج است برای همه  . 

 (راهنمای جامع انیمیشن )    مترجم . خانم استاد فرناز خوشبخت .   

انتشارات فارابی نباشه . نسخه ی رنگی 

 و ( ایده هایی برای انیمیشن کوتاه )   مترجم .   استاد تورج سلحشور   

 و صد البته  Illusion of Life   انجیل انیمیشن زبان اصلی

4 . از کجا شروع کنم ؟!   

در واقع  نمیشود  گفت از کجا . این عجیب ترین پرسش است و هر که اینرا بپرسد  ، بهتر است اصلا شروع نکند .  

چراکه اگر شروعی در کار بود  دنبال از کجا نبود  

5 . من نقاشی  بلد نیستم آیا میتوانم انیمیشن بسازم ؟   

پاسخ : بله ، البته   انیمیشن سه بعدی  .  افراد بسیاری را میشناسم که بدون  دانستن هنر نقاشی یا حتی فیگوراتیو ، بسیار خوب  انیمیت میزنند .  البته باید توجه داشت ، اینان از اصول انیمیشن آگاهند و حرکات و پوزها را میشناسند . ولی قادر به  کشیدن آن روی کاغذ نیستند . با اینحال  به دلیل  حافظه ی تصویری بالا ، به خوبی پوز میزنند .  یعنی  کلید ها را به خوبی ایجاد میکنند .   (   در انیمیشن سه بعدی کامپیوتری ، انیمیتور  نیازی به طراحی  ندارد . در واقع  انیمیشن عروسکی نیز اینچنین است ) 

نظرات 1 + ارسال نظر
خرید گوشی کارکرده شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 15:26 http://kalayema.com

با سلام و خسته نباشید،وب سایت جالب و پرمحتوایی دارین،خیلی متشکریم از آموزش خوبتون.

سپاس . شاد و سرفراز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد