آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

Blend Shape

نکاتی پیرامون  میمیک چهره   

 

ادامه مطلب ...

نکته مهم در مورد BlendShape

این گزینه ی مهم را در کلاس کامل برایتان گفتم ،  دیروز یکی از دوستان پرسیدند و  باز مینویسم . 

 

اگر از یک جسم داپلیکیت بگیرید و از آنها به عنوان  بلند  استفاده کنید ، و سپس  روی  سر اصلی تغییری ایجاد کنید به شکلی که تعداد گره ها کم و زیاد شود همه چیز به هم  میریزد .  

 

چاره ی کار  چیست  ؟ آیا مایا به این مهم  اندیشیده است یا  سرمان بی کلاه خواهد ماند ؟  

ادامه مطلب ...

قوانین دوازدهگانه ی انیمیشن

برای درست انجام دادن هر کاری ، قوانینی وجود دارد که باید مو به مو اجرا شود . دنیای انیمیشن را دوازده قانون است . 

 

آنها را بشناسید و به درستی اجرا کنید . سرپیچی از قوانین مجازات سختی در پی خواهد داشت . چه مجازات و جریمه ای بدتر از آنکه ، انیماتور بدی باشید و هیچ کس تحویلتان نگیرد   !! 

 

 

1 - اسکواچ و استرچ   

2- آنتی سیپیشن 

3- استیجینگ 

4- استریت اهد . پوز تو پوز 

5- فالو ترو  و  آورلپینگ اکشن 

6- اسلو این اسلو آوت 

7- آرک 

8- سکندری اکشن 

9-تایمینگ 

10- اگزجریشن 

11- سالید دراوینگ 

12- اپییلینگ  

 

1 The 12 principles

 http://caworld3.wordpress.com/2013/04/21/12-principle-of-animation-examples/ 

 

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87_%D8%A7%D8%B5%D9%84_%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C