ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
هدیه ی ما به شما
داونلود رایگان فایل سه بعدی مسجد وکیل شیراز به همراه متریال
نسخه ی مایا ( غیر قابل فروش )
http://s4.picofile.com/file/7855956983/www_sevenart_ir.zip.html
این گزینه ی مهم را در کلاس کامل برایتان گفتم ، دیروز یکی از دوستان پرسیدند و باز مینویسم .
اگر از یک جسم داپلیکیت بگیرید و از آنها به عنوان بلند استفاده کنید ، و سپس روی سر اصلی تغییری ایجاد کنید به شکلی که تعداد گره ها کم و زیاد شود همه چیز به هم میریزد .
چاره ی کار چیست ؟ آیا مایا به این مهم اندیشیده است یا سرمان بی کلاه خواهد ماند ؟
ادامه مطلب ...برای درست انجام دادن هر کاری ، قوانینی وجود دارد که باید مو به مو اجرا شود . دنیای انیمیشن را دوازده قانون است .
آنها را بشناسید و به درستی اجرا کنید . سرپیچی از قوانین مجازات سختی در پی خواهد داشت . چه مجازات و جریمه ای بدتر از آنکه ، انیماتور بدی باشید و هیچ کس تحویلتان نگیرد !!
1 - اسکواچ و استرچ
2- آنتی سیپیشن
3- استیجینگ
4- استریت اهد . پوز تو پوز
5- فالو ترو و آورلپینگ اکشن
6- اسلو این اسلو آوت
7- آرک
8- سکندری اکشن
9-تایمینگ
10- اگزجریشن
11- سالید دراوینگ
12- اپییلینگ
http://caworld3.wordpress.com/2013/04/21/12-principle-of-animation-examples/