آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

نکته مهم در مورد BlendShape

این گزینه ی مهم را در کلاس کامل برایتان گفتم ،  دیروز یکی از دوستان پرسیدند و  باز مینویسم . 

 

اگر از یک جسم داپلیکیت بگیرید و از آنها به عنوان  بلند  استفاده کنید ، و سپس  روی  سر اصلی تغییری ایجاد کنید به شکلی که تعداد گره ها کم و زیاد شود همه چیز به هم  میریزد .  

 

چاره ی کار  چیست  ؟ آیا مایا به این مهم  اندیشیده است یا  سرمان بی کلاه خواهد ماند ؟  

 مدل  Base  ( سر اصلی )  را انتخاب بفرمایید 

 

Deform......> Edit Blend Shape ........> Bake Topology To Targets

 

 

 

همین ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
. پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:33 http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10360

مدیر گرامی سلام
اگر قصد دارید از وب خود درآمد کسب کنید پیشنهاد من این است که به لینک زیر مراجعه کنید (جهت کسب اطلاعات بیشتر و عضویت) و به ازای بازدیدکنندگان وب خود درامد بسیار خوبی کسب کنید(بنده خود نیز از این سیستم کسب درآمد میکنم)
لینک مربوطه (به لینک زیر مراجعه نمایید) :
http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10360

درود بر شما

ما همچین قصدی نداریم به خدا .
شما بیاید تو خط انیمیشن من بهتون قول میدم بعد از ده سال که حرفه ای شدید ، کن فیکون خواهد شد کسبتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد