ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
این گزینه ی مهم را در کلاس کامل برایتان گفتم ، دیروز یکی از دوستان پرسیدند و باز مینویسم .
اگر از یک جسم داپلیکیت بگیرید و از آنها به عنوان بلند استفاده کنید ، و سپس روی سر اصلی تغییری ایجاد کنید به شکلی که تعداد گره ها کم و زیاد شود همه چیز به هم میریزد .
چاره ی کار چیست ؟ آیا مایا به این مهم اندیشیده است یا سرمان بی کلاه خواهد ماند ؟
مدل Base ( سر اصلی ) را انتخاب بفرمایید
Deform......> Edit Blend Shape ........> Bake Topology To Targets
همین ...
مدیر گرامی سلام
اگر قصد دارید از وب خود درآمد کسب کنید پیشنهاد من این است که به لینک زیر مراجعه کنید (جهت کسب اطلاعات بیشتر و عضویت) و به ازای بازدیدکنندگان وب خود درامد بسیار خوبی کسب کنید(بنده خود نیز از این سیستم کسب درآمد میکنم)
لینک مربوطه (به لینک زیر مراجعه نمایید) :
http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=10360
درود بر شما
ما همچین قصدی نداریم به خدا .
شما بیاید تو خط انیمیشن من بهتون قول میدم بعد از ده سال که حرفه ای شدید ، کن فیکون خواهد شد کسبتان