آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

داونلود رایگان فایل سه بعدی مسجد وکیل شیراز

 هدیه ی ما به شما 

 

 

داونلود  رایگان فایل سه بعدی مسجد وکیل شیراز   به همراه متریال

 نسخه ی مایا                  ( غیر قابل فروش ) 

 

http://s4.picofile.com/file/7855956983/www_sevenart_ir.zip.html 

 

vakil

نظرات 15 + ارسال نظر
معصومه دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:52

خیلی ممنون برای فایل .

من میتونم توی کارا استفاده کنم ؟

درود بر شما . بله . اگر نمایش عمومی داره لطفا نام سازنده یا گروه رو در تیتراژ بیاورید . فقط برای تداوم این کار .... ممنون که پیام دادید این همه داونلود داشتیم فقط شما بزرگواری فرمودید

s.armand چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12

سلام و ممنون برای این همه بزرگواریتون

اگه اجازه بدید جبران کنم هرچند هیچجور نمیشه جبران کرد این همه خوبی شما رو

:)

صادق . جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:47

با سپاس از شما جناب استاد منشی زاده

درود و سپاس فراوان

ح . حاصلی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:51

با سلام و تشکر فراوان .من میتونم برا پایان نامه استفاده کنم ؟ در منابع اسم سایت یا گروه یا شما بزرگوار را میارم .

درود بر شما

بله استفاده مشکلی نداره . فروش ممنوع هستش . :)

خواهش میکنم . اسم هم نیاوردید مهم نیست ، فقط ... این فایل باعث نشه کسی مایا رو یاد نگیره و اینو به استادش تحویل بده . این را گذاشتم تا هنرجویان گرامی ، ببینند و شبیهش رو ( حتی بهترش رو ) بسازند

محمد رضا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:11

خیلی خیلی خیلی ممنون

خواهش 726 تا داونلود داشتیم . شش تا کامنت هم نداشتیم . این یعنی اگر خواستم فایلی اینچنین بگذارم ،بهتره که فقط برا شما 5 نفر ایمیل کنم

مسعود شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:56

ممنووون عالیییییییی

درود بر شما . ببخشید اگر کامل کامل نیستش . اگر تهیه کننده اجازه بده بزودی فایلهای بیشتری را آپ خواهم کرد

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:44

واااااااااااااااااای! باورم نمی شه یه همچین چیزی رو پیدا کردم! فقط من هر کاری می کنم نمی تونم فایلشو باز کنم هی ارور می زنه! کایا 2011 هم ریختماااا!!

درود بر شما

با مایا 2012 کار شده . بنابر این باید ورژن های 2012 یا بالاتر را داشته باشید

[ بدون نام ] جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:32

آهان!! ممنوووون :)

خواهش میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:24

سلااام! ببخشید من می تونم ادامه فایل شما رو کامل کنم و کل مسجد رو بسازم و به استادم تحویل بدم؟

درود و سلام . آره صد در صد . اگر مشکلی هم داشتید در حد توان در خدمتم . در ضمن اگر وارد باشید میتونید با گزینه های سلکت ، کامباین شده ها رو جدا کنید .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 14:33

نه وارد که نیستم! دارم فیلمای آموزشیش رو می بینم که بتونم ادامه اش بدم!! حتمااااا! فک کنم به کمکتون نیاز داشته باشم

ایمیل بفرستید به sevenanimation@yahoo.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 18:45

چششششم، ممنوووووووون

omid یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:03

سلام ،عالی عالی واقعا ممنونیم: واقعا یه همچین چیزی هیچ جا پیدا نمیشه

درود و سپاس

باران چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 19:22

سلام
خیلی خیلی خیلی ممنون
کلی دنبال یه طرح یا پلان از مسجد وکیل میگشتم برای پایان نامم

واقعا ازتون ممنونم

درود و سپاس

سعید پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 15:55

مدل سه بعدی فضای بیرونیه مسجد نصیر الملک شیراز حایی هست ؟

درود . ایکاش ساخته بودم و تقدیم میکردم

محمد سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:46

دمتون گرم

درود و سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد