آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

نرم افزار ویژه ی انیمیشن کلاسیک TVPaint

براتون آموزش  تی وی پینت را آماده کردم . پیشتر در سایت سیجیمون  آنرا  پابلیش کرده بودم . 

 

پیشنهاد من به هنرجویان ،  فراگیری این نرم افزار است  به همراه  اصول انیمیشن .  هرچند  ، نمیتونم دیکته کنم  که  شما باید  از چه نرم افزاری استارت بزنید . میشه از همون مایا هم  شروع کرد ولی اگر خودم  به ده پانزده سال پیش بر میگشتم ، انتخابم اینها بود . فراگیری فیگوراتیو  و طراحی حالت ، سپس  انیمیشن دو بعدی کلاسیک  و قوانین آنرا را با میز نور  فرا میگرفتم و بعد به TVPaint میرفتم و یک انیمیشن  کوتاه میساختم .  در اینحالت اگر هنوز انگیزه ای برای سه بعدی در هنر جو باشد ، بسیار عالیست و در آن پیروز خواهد شد . مشکل  بسیار بزرگ  خیلی از سه بعدی کارها این هست که اصولا  از انیمیشن هیچ دانشی ندارند . دوستان اینها ابزاری بیش نیست . هنر باید در وجود شما باشد .  ابزار  میتواند یک مداد ساده باشد  یا یک نرم افزار پیشرفته . چیزی که اهمیت دارد خود شمایید . هنر انیمیشن را بیاموزید .

  

ادامه مطلب ...