آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

آموزش انیمیشن

آموزش انیمیشن و گرافیک کامپیوتری

Modeling

نکاتی  بسیار مهم در مدلینگ . 

هنر سه بعدی نیازمند دانستن نکات بسیاریست . برخی از آنها  چونان رازی سر به مهر در نزد  حرفه ای ها میماند و  شاید  هیچگاه در کلاسها  به زبان نیاید .  

اگر مدل سه بعدی  خوب و علمی ساخته شود ، نور را علمی باز میتاباند . از قوانین داینامیک  پیروی میکند . در مراحل  تکسچرینگ یو وی و ریگ  تا رندرینگ  همه چیز خوب و زیبا خواهد بود .  این نکات را با هم  بررسی خواهیم کرد .  من ، یک کاراکتر طراحی کرده ام . میخواهم آنرا سه بعدی کنم و در نهایت از آن در یک پروژه ی انیمیشن استفاده کنم .  چه مراحلی پیش رو دارم ؟   در   یک فیلم آموزشی  به تمام پرسشها  پاسخ خواهم داد  .     

  


 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آشنا جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:59

منتظریم مشتاقانه استاد

سپاس جناب آقای ح ر

[ بدون نام ] شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:22

سلام
بیصبرانه منتظریم
ممنون

درود

محمدرضاصادقزاده یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:23

اقای منشی زاده برای کلاس خصوصی وقت داریداگرمیشه توزمینه انیمت کمکم کنیداینجابچه هافعالیتی دارند کمک می خواهند

درود بر شما . بله خواهش میکنم . شما در دیگر زمینه ها استاد ما هستید . تشریف بیاورید در خدمت خواهم بود

زهراالسادات طباطبایی دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:01

با سلام و احترام خدمت استاد گرامی
بابت مطالب و اموزشها بینهایت سپاسگزارم و منتظر اموزشهای بسیار خوبتون هستم

درود و سلام بر شما .

دیدگاه شما عزیزان ، بزرگترین پشتوانه ی من برای ادامه ی خدمت رسانیست

م . سعادت پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:51

جناب استاد سلام

یک دنیا سپاس از این همه تلاش شما برای آموزش و ارتقای سطح سواد هنرجوهایتون .

درود بر شما

من هم از این همه لطف شما سپاسگزارم . یادم هست یکی از بهترین دوره ها رو با شما داشتم . به گمانم تی وی پینت سال 90

شاد و سرفراز باشید

پارسا شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:58

متشکریم استاد

درود بر شما

مهدی عطارزاده چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:33

سلام بر دوست عزیزم. سپاس بابت زحماتتان
توپولوژی این کارکتر عالی و بی نقص است .
ممنون

درود و سلام بر شما دوست و استاد عزیزم .

از راهنمایی شما واقعا سپاس . تشویقم کردید به فراگیری آناتومی و من نیز ممنون

media3d دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 http://media3d.blogfa.com/

مطالب خیلی خوب بود .
من هم یه وب در ضمینه آموزش مایا (انیمیشن ) راه انداختم .
گاه گاهی به ما سر بزنید
شما لینک شدید
اگه دوست داشتید ما رو با عنوان "آمورش مایا و مکس " لینک کنید

درود

سپاس . بله حتما با افتخار فراوان
پیروز باشید دوست گرامی

پوریا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 01:02

سلام استاد وقت بخیر من پسری ۲۸ ساله از اهواز هستم و هیچ زمینه حرفه ای راجع به کامپیوتر و انیمیشن ندارم به نظر شما میتونم تو زمینه ساخت انیمیشن بصورت حرفه ای موفق بشم و بهترین راه آموزش من چیه؟

درود
چرا که نه

بهترین کار ، یافتن گروه یا استودیوی انیمیشن هست در شهر اهواز .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد